Oblastní charita Polička

Pracovník v sociálních službách - Denní stacionář

Polička Částečný úvazek 1.9.2025 nebo dle dohody výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Jana Dobrovolná Mgr. Jana Dobrovolná

zástupkyně ředitelky, manažerka lidských zdrojů
Tel.: 734 417 000 E-mail: jana.dobrovolna@pol.hk.caritas.cz

Služba Denní stacionář

hledá kolegu/kolegyni na pozici:

_sociální pracovník/pracovnice _

 

Co Vás čeká:

  • Přímá práce s klienty (lidmi se středně těžkým až těžkým mentálním postižením)
  • Vedení dokumentace, individuálních plánů klientů, metodické činnosti
  • Komunikace s blízkými osobami klientů a dalšími spolupracujícími organizacemi
  • Organizace akcí pro klienty
  • Další činnosti spojené s výkonem sociálního pracovníka

 

Co Vám nabízíme:

  • Práci na zkrácený úvazek: max 0,75
  • Nástup od 1. 9. 2025, příp. dle dohody
  • Práci v jednosměnném provozu od pondělí do pátku
  • Více volna pro Vás:
  • 27 dní dovolené
  • 3 sickdays
  • Podporu vzdělávání a seberozvoje:
  • Školení, kurzy a metodická vedení v rámci fondu pracovní doby
  • Teambuildingové aktivity a supervize
  • Příspěvek na stravování
  • Stabilní zázemí velké neziskové organizace se širokým spektrem sociálních a zdravotních služeb

 

Co od Vás potřebujeme:

  • Kvalifikaci „sociální pracovník“ dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
  • Řidičský průkaz skupiny B a trestní bezúhonnost
  • Týmového ducha i samostatnost
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti

 

Máte o nabízenou pozici zájem? Potřebujete se dozvědět více informací? Ozvěte se nám!

Své CV (včetně dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) a motivační dopisy zasílejte do 17. 6. 2025.
Plánovaný termín výběrového řízení: 23. 6. 2025

Kontaktní osoba: Mgr. Jana Dobrovolná, tel: 734 417 000, e-mail: jana.dobrovolna@pol.hk.caritas.cz

Odborné informace o nabízené pozici poskytne vedoucí služby: Milena Nedělová, DiS.: tel. 734 683 073, milena.nedelova@pol.hk.caritas.cz.

 

Chráníme Vaše údaje. Budeme s Vašimi údaji nakládat v souladu s platnými předpisy GDPR.